[kdecat] Dubtes traducció

Griera griera at gmail.com
Tue Nov 21 15:25:07 UTC 2006

Gràcies, Orestes. Com sempre, tan eficaç!!!

A Dimarts 21 Novembre 2006 11:09, Orestes Mas va escriure:
> A Dimarts 21 Novembre 2006 08:58, Griera va escriure:

> Benvingut, doncs. Coneixes http://cat.kde.org/ ?

Si, vaig estar mirant La guia visual del KDE i el Glossari del KDE per
començar.

> un "parser" és un analitzador sintàctic, un procés que cal fer, per
> exemple, en el procés de compilar un programa, i en altres contextos.
> Jo ho veig bé, aquí.

D'acord.

> Crec que en el KDE tenim el costum d'emprar "per omissió", però el Sebastià
> t'ho podrà confirmar.

D'acord. Faig servir "per omissió". A més, m'agrada més que "Per defecte".

> A no ser que trobis un terme millor, jo ho veig bé. Potser et sona estrany,
> però pensa que en anglès sona igual d'estrany. Qüestió de costum. Fa
> referència a la herència en llenguatges de programació orientats a
> objectes.

D'acord.

Moltes gràcies per l'ajuda. Salut.