[kdecat] Error kbabel ca.messages

Griera griera at gmail.com
Fri Nov 17 08:18:55 UTC 2006

Hola Albert:

Gràcies per contestar.

A Dijous 16 Novembre 2006 19:09, Albert Astals Cid va escriure:
> Ara mateix em sembla que no hi ha autogeneració de compendis PO al servidor
> del KDE, per tant, desactiva l'opció de fer servir el compendi i endavant.
> Si el que vols es fer servir una terminologia homogènea amb la nostra el
> que nosaltres fem es descarregar tots els PO de la branca stable (pregunta
> si tens dubtes) i crear una base de dades de traduccions al kbabel
> (pregunta si tens dubtes)

Gràcies per la informació. Jo ho he fet i ja m'ha traduït "automàticament" un
plagat de coses que ara només hauré de revisar. Això del kbabel és fantàstic
ja que t'estalvia un grapat de feina. Per cert, que les traduccions que heu
fet són molt bones.

> Per cert, saps que kde 3.3.2 va sortir fa més de dos anys?

No n'era conscient. Faig servir debian estable i és la versió que té.
Prioritzo l'estabilitat i robustesa de debian estable sobre altres
consideracions. El 80% de la feina que fem, la fem amb linux, i des de la
sortida de sarge vaig decidir fer servir estable. Amb testing havia tingut
alguns ensurts (per exemple, quan sarge era testing, durant una bona
temporada kde no era instal·lable, i no puc parar la feina esperant que ho
arreglin, ni invertit esforços arreglant-ho "a mà").

Salutacions.