[kdecat] Error kbabel ca.messages

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Thu Nov 16 18:09:35 UTC 2006

A Dijous 16 Novembre 2006 16:37, Griera va escriure:
> Hola:

Hola

> Soc nou a la llista i en això de les traduccions.

Benvingut!

> Estic intentant traduir
> al català un programa d'estadística (RkWard) amb el kbabel (versió 1.9.1
> sobre kde 3.3.2 de debian sarge), i cada vegada que s'obre, surt el error:
>
> Error mentre s'intentava llegir el fitxer per al mòdul Compendi PO:
> http://i18n.kde.org/po_overview/ca.messages
>
> Suposo que lloc on es troba aquest fitxer ca.messages ha canviat, però no
> el trobo en lloc amb el google. ¿algú me podria dir on el puc trobar?

Ara mateix em sembla que no hi ha autogeneració de compendis PO al servidor
del KDE, per tant, desactiva l'opció de fer servir el compendi i endavant. Si
el que vols es fer servir una terminologia homogènea amb la nostra el que
nosaltres fem es descarregar tots els PO de la branca stable (pregunta si
tens dubtes) i crear una base de dades de traduccions al kbabel (pregunta si
tens dubtes)

Per cert, saps que kde 3.3.2 va sortir fa més de dos anys?

Albert