[kdecat] Correccions a alguns fitxers - 1

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Nov 19 22:39:48 UTC 2006

Hola llista,

He actualitzat el meu SVN i he vist que tenia arranjaments a fer en alguns
dels fitxers de KDEEDU. Els vaig enviant en sengles missatges:

El primer és una nova versió del ktouch.po. Crec que l'Antoni Bella hi ha fet
una repassada, pq consta com a darrer traductor. La major part de correccions
de l'Antoni les trobo encertades, tanmateix hi he fet algunes modificacions
addicionals, bàsicament per arranjar coses que se m'havien passat
anteriorment.

0) Capçalera: He corregit el Copyright.

1) Missatge 29: esqueme -> esquemes

2) Missatge 158: "colors comuns" -> "colors habituals".
Crec que capta millor el sentit de la frase, malgrat que la traducció més
directa de "common" és "comuns".

3) Missatge 228: "prestar més atenció" -> "parar més atenció".

4) MIssatge 254: "obtenir-ne" -> "obtenir" (Hi havia un pleonasme)

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/