[kdecat] Termcat

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue May 23 11:23:20 UTC 2006

Hola a tothom,

Us adjunto la resposta del Termcat:

---------------
En primer lloc disculpa el retard. He estat unes setmanes als organismes de
terminologia del Canadà, en un projecte comú amb el TERMCAT, i em vaig
reincorporar ahir. I abans de marxar vaig marcar com a prioritari de tractar
a la tornada la qüestió del KDE. Ja hi he estat treballant però voldria
preparar un informe per fer-vos-el arribar. I després veiem quan ens convé
tornar-nos a veure.

Si ens doneu de marge un parell de setmanes, t'escrivim i concretem les
properes accions.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.