[kdecat] Fwd: Des de Linguamón - Casa de les Llengües

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun May 14 21:45:29 UTC 2006

Hola a tothom,

La setmana passada vaig rebre el correu adjunt. Vaig respondre comprometent-me
a assistir a la primera reunió i demanant permís per poder reenviar el correu
a la llista, per si hi ha algú interessat que vulgui participar-hi. Com que
m'han dit que sí, aquí el teniu.

Si algú vol participar...

Sebastià