[kdecat] El KNetwokConf amb la documentació

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Mar 20 18:06:00 UTC 2006

  Hola gent

  Ja tinc feta la traducció de la documentació per al
knetworkconf de kdeadmin, he modificat la traducció
del programa i us envio el diff amb els canvis a més
de suggerir alguns altres en el cos del missatge.

  La traducció de la doc és massa gran per a la llista
de correu i hauria d'aparèixer al repositori quan li
pugi l'Albert -ara ve ;-) -.

  Aquest missatge l'envio a la llista de correu amb
CC: per als traductors que hi han treballat per a que
observeu que els canvis tenen sentit i considereu el
canviar algunes coses:
 - alies => sobrenom
		-- Personalment usaria àlies i deixaria
	sobrenom per a traduïr "nickname". És el meu
	estil personal tot i que potser es poden
	admetre totes dues traduccions alhora. Què en
	penseu?

 - host => ordinador
		-- Aquesta em sembla clara: Demano usar
	màquina com a traducció de host i ordinador
	per a "computer".

 - script => fitxer de seqüència
		-- Personalment segueixo emprant
	script, l'script o demés formes.
		De moment semblen conviure.

		-- Corregiu aquesta traducció:
en: Could not find the backend script for the network
configuration detection.
ca: No s'han pogut trobar els fitxers de seqüència de
detecció de configuració de la xarxa.

proposta: No s'ha pogut trobar l'script de dorsal per
a la detecció de la configuració de la xarxa.
		-- A menys que s'hagi decidit una altra
	cosa "the backend" => "el dorsal" -en masculí-.

  Si em dieu el què puc enviar al servidor el
resultat. Moltes gràcies pel vostre temps.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca