[kdecat] Frase llarga

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Fri Mar 17 16:12:11 UTC 2006

En/na Sebastià Pla i Sanz ha escrit:
> A Dijous 16 Març 2006 23:40, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> Ahir vaig guglejar la Carme Vilà sense massa èxit. Però havia pensat
> d'enviar-li un correu al Màrius Serra explicant-li el cas. A mi em sembla
> molt bé la proposta d'en Rafael. I al menys en Marius és un personatge
> públic, per tant no hauria d'importar-li.
>
> Sebastià

     La proposta del Rafael la trobo molt bona, i a més, atribueix
la frases als seus autors respectius. És fantàstica, sincerament.

     La meva preocupació era que els autors es poguessin sentir
molestos per relacionar els seus noms amb el programari lliure o el
KDE (imagineu-vos que son uns talibans gnomeros :) o ...

     Per tant, crec que és una molt bona idea enviar-li un correu al
Màrius explicant aquest tema, i si ell ho pot explicar a la Carme,
millor.

     Crec que al final he aconseguit explicar-me ... :)

     Josep Ma.