[kdecat] Frase llarga

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Mar 17 09:13:36 UTC 2006

A Dijous 16 Març 2006 23:40, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Rafael Carreras ha escrit:

>      Segurament no ha de passar res, però crec que no està de més
> enviar un correu amb les nostres intencions. És un detall.

Ahir vaig guglejar la Carme Vilà sense massa èxit. Però havia pensat
d'enviar-li un correu al Màrius Serra explicant-li el cas. A mi em sembla
molt bé la proposta d'en Rafael. I al menys en Marius és un personatge
públic, per tant no hauria d'importar-li.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.