[kdecat] Frase llarga

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Thu Mar 16 22:40:38 UTC 2006

En/na Rafael Carreras ha escrit:
> A Dijous 16 Març 2006 21:16, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> Home, es tracta del reconeixement d'una feina, no crec que s'hagin
> d'emprenyar, no?

     Segurament no ha de passar res, però crec que no està de més
enviar un correu amb les nostres intencions. És un detall.

     Ja us he dit que potser sóc primmirat, però la veritat és que
estic molt sensibilitzat. Avui mateix he fet l'experiment de posar
el meu nom a Google, i la veritat, he trobat molts més resultats
dels que esperava. Dit d'altra manera: alguns resultats m'han fet
poca gracia. Més que res perquè no sóc conscient d'haver donat el
meu nom a tants llocs.

     Espero que les meves paranoies no us impedeixin dormir :)