[kdecat] Journaling

Marc Coll marcoll at ya.com
Sat Jun 24 12:33:28 UTC 2006

De les possiblitats que proposa el Josep Mª, em quedo amb "registre de
transaccions". La versió final podria ser semblant a:

Especifica el mode de transacció per a les dades dels fitxers. Les metadades
sempre s'anoten al registre de transaccions.
Totes les dades
Totes les dades s'escriuen al registre de transaccions abans d'escriure-les al sistema de fitxers
principal. Aquesta és la variant més lenta amb la seguretat de dades més alta.

Marc