[kdecat] Informe del Termcat

Antoni Mirabete i Terés tmirabete at lafarga.org
Mon Jun 12 12:08:36 UTC 2006

En resposta a la següent frase que vaig enviar al Jordi Mas

> Perfecte, faig consultes per veure com ho veu la gent. Quin dia us va millor
> a quina hora?

Ell m'ha contestat:

Bé, un bon marc és:

http://www.gnome.cat/Conferencia_GNOME

Potser de 19:30 a 20.30. Estarem allà tot el dia. Un altre seria més tard a
Barcelona que segurament es farà un sopar.

A Diumenge 11 Juny 2006 21:03, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> [...]
>
> No t'odiïs, ja en tenim prou d'autoodi ;-) No creus que podem anar aportant
> arguments a la llista, encara que després fem una reunió per fer-ho més
> àgil? Potser podríem organitzar una trobada d'un dia o mig dia, a l'estil
> de la del gener.

> Jo pensava anar-hi, d'acord amb el suggeriment del Toni. Però no era
> conscient que és el cap de setmana de Sant Joan. A casa tenim celebracions
> familiars, i com a molt, podria escapar-me un moment el 25, encara que ho
> veig difícil. A més no tinc cap samarreta del KDE per posar-me ;-)

Bé el problema de la Guadec és que cau per Sant Joan. De totes maneres si es
fa jo m'hi apunto.

--
Antoni Mirabete i Terés

Oficina Tècnica de Programari Lliure

Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació
Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació
Passeig de Gràcia, 11, esc. B, 6è 2a
08007 Barcelona
Tel.: +(34) 93 363 83 60  Fax: +(34) 93.567.67.60 Correu-e:
 tmirabete at lafarga.org Web: http://www.lafarga.org/otpl