[kdecat] Informe del Termcat

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Jun 11 19:03:29 UTC 2006

A Diumenge 11 Juny 2006 01:03, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dijous 08 Juny 2006 10:45, Sebastià Pla i Sanz va escriure:

> Un document bastant interessant, ara bé, toca elements bastant "crucials",
> per exemple, Localització -> Ubicació, Talla -> Retalla, etc.
>
> Personalment (i ara m'odiaré a mi mateix) preferiria decidir aquestes
> questions discutint-ho en persona.

No t'odiïs, ja en tenim prou d'autoodi ;-) No creus que podem anar aportant
arguments a la llista, encara que després fem una reunió per fer-ho més àgil?
Potser podríem organitzar una trobada d'un dia o mig dia, a l'estil de la del
gener.

> Algú més té pensat anar a la guadec? Penseu que podem quedar per allà una
> estona per parlar-ho?

Jo pensava anar-hi, d'acord amb el suggeriment del Toni. Però no era conscient
que és el cap de setmana de Sant Joan. A casa tenim celebracions familiars, i
com a molt, podria escapar-me un moment el 25, encara que ho veig difícil. A
més no tinc cap samarreta del KDE per posar-me ;-)

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.