[kdecat] Informe del Termcat

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat Jun 10 23:03:38 UTC 2006

A Dijous 08 Juny 2006 10:45, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Us adjunto un fitxer amb l'informe que ens ha fet arribar el Termcat.  Com
> que toca diversos punts, per tal de facilitar la discussió, proposo que si
> feu comentaris, toqueu un sol punt (o punts relacionats) en cada correu.
> D'aquesta manera tindrem fils per tema que podem incorporar més tard a
> http://cat.kde.org.
>
> Us envio un PDF, encara que el correu original era un *.doc. Si el voleu,
> demaneu-me'l i us l'envio personalment.

Un document bastant interessant, ara bé, toca elements bastant "crucials", per
exemple, Localització -> Ubicació, Talla -> Retalla, etc.

Personalment (i ara m'odiaré a mi mateix) preferiria decidir aquestes
questions discutint-ho en persona.

Algú més té pensat anar a la guadec? Penseu que podem quedar per allà una
estona per parlar-ho?

Albert