[kdecat] Informe del Termcat

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Jun 11 18:53:08 UTC 2006

 --- Albert Astals Cid <aacid at kde.org> escribió:
> Personalment (i ara m'odiaré a mi mateix) preferiria
> decidir aquestes
> questions discutint-ho en persona.

  Tranquil que ja t'ajudo... :)

> Algú més té pensat anar a la guadec? Penseu que
> podem quedar per allà una
> estona per parlar-ho?

  Veig molt encertat el parlar durant les reunions i
poder tractar temes, però no penseu que el jabber
també podria ser una bona eina per als traductors.

  Obriu-hi alguna sessió i quedem-hi tots a l'hora que
més s'avingui als nostres horaris personals.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca