[kdecat] Traducció del commit digest

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Jun 7 22:01:26 UTC 2006

A Dimecres 07 Juny 2006 18:45, Antoni Bella va escriure:

> [...]
> resums és una tasca tan pesada com especilitzada. Ja
> habia traduït les Notícies Setmanals de Debian i
> sempre hi habien entrevancs perqué no es podia
> publicar un escrit amb termes técnics fins que algú
> amb coneixements -en aquest cas interns de Debian- hi
> fes un repàs, i això pot requerir d'un temps que et fa
> perdre empemta.
>
>   La cosa va acabar en que no vaig ser capaç de
> traduïr-les tot un any. El text s'arrivaba a publicar
> a setmana vençuda.
>
>   Si les traduim: Quina política de publiocació hi
> haurà? Crec que almenys una revisió sí fora

No estic segur, però diria que seria "traduir i sortir en viu".

Tens raó que és una feina molt feixuga, però sempre hi ha gent fent de lurker
que diu "colaboraria si....", he pensat que potser això els agradaria,
realment no pensava en cap dels "habituals" com a traductors, però
evidentment us hi podeu apuntar ;-)

Albert