[kdecat] Dubte amb la traducció de kpilot

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Jan 29 16:58:07 UTC 2006

En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit:

     Al final, i desprès de fer diverses proves, he vist que queda
millor traduir "HotSync" per "sincronització". L'original utilitza
HotSync com a sinònim de sincronització, i només en un lloc o dos es
refereix al programari HotSync de l'agenda. En aquests punts
concrets he deixat "HotSync" sense traduir.

     D'aquesta manera també m'he estalviat problemes de concordancia
de genere (HotSync és masculí o femení?).