[kdecat] Alguns dubtes amb el Kile

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Mon Feb 27 11:42:43 UTC 2006

A Dissabte 25 Febrer 2006 16:42, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> A Dissabte 25 Febrer 2006 14:25, Marc Coll va escriure:

Molt bé Marc,

moltes gràcies.

> [...]
> estan delimitades per parèntesis escapats: \( i \)
> - La primera cadena és qualsevol número de caràcters: .*
> - A continuació va un blanc
> - La segona subcadena és qualsevol número de caràcters al final de línia:
> .*$ - La cadena total la substituïm per la segona subcadena, representada
> per la backreference \2, seguida de coma i espai, seguida de la primera
> subcadena, representada per la backreference \1
> - Per tal de no haver de crear un fitxer, fem servir un fitxer "inline",
> delimitat per !. Això ho agafem com a entrada amb <<

Aquest exemple m'agrada molt.

> Ara queda la part més difícil. Com ho traduïm?
>
> - Referència enrere
> - Referència anterior
> - Rerereferència (una mica cacofònic)
> - Rerareferència (cacofònic, però no tant)

referència anterior sembla més senzill.

> Ni idea. Però traduir-ho com a "bibítem" fa gràcia...

element bib i bibítem em semblen bé. Al cap i a la fi, bibitem és refereix a
una entrada de la base de dades bibtex.

Leo

--
Linux User 152692