[kdecat] El rellotge del plafó

Álvaro alvaromartinez5 at yahoo.es
Sun Feb 26 19:16:53 UTC 2006

Hola.

Caram a quina velocitat arriben els missatges! Abans que hagi respost un ja en
tinc un altre :)

A Diumenge 26 Febrer 2006 19:57, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> [...]
>
> La una en punt
> La una i cinc
> La una i deu
> La una i quart
> La una i vint
> La una i vint-i-cinc
> La una i mitja
> Dos quarts i cinc de dues
> Dos quarts i deu de dues
> Tres quarts de dues
> Falten deu minuts per a les dues
> Falten cinc minuts per a les dues
>
> D'aquesta manera minimitzem el nombre de missatges erronis per a les onze.

Perfecte! Moltes gràcies.

> Dos quarts i cinc de onze
> Dos quarts i deu de onze
> Tres quarts de onze
>
> Podríem evitar totalment els missatges erronis, optant per l'opció c) (Tres
> quarts per a les onze), però em sembla que aquesta opció no es tan usual al
> domini lingüístic, a més de ser més llarga.

Val, es pot valorar però de moment així està perfecte. I la resta de coses
queden corregides. Gràcies de nou!

> Com tot en aquesta vida, la solució és provisional. Si feu suggeriments i
> es materialitza un nou consens (hooor! com diria en Txiquito) ho canviem i
> endavant les atxes.

Fins aviat,
Álvaro.