[kdecat] El rellotge del plafó

Álvaro alvaromartinez5 at yahoo.es
Sun Feb 26 13:30:32 UTC 2006

Hola.

A Diumenge 26 Febrer 2006 14:42, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:

> Benvingut

Gràcies

> A mi també em va sorprendre... i vaig fer palesa la meva sorpresa a:
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=112618330321864&w=2
>
> t'ho resumeixo, no és possible arreglar-ho.

Vaja...

Jo el primer que vaig pensar és que probablement jo estava equivocat. Per això
vaig buscar totes aquestes adreces que finalment faig decidir incloure al
missatge per si servien d'alguna cosa com a referència (juntament amb
l'explicació de totes les proves que havia fet amb el rellotge). Tant de bo
hagi estat així.

> Però el rellotge no ens escriu l'hora sinó que simula un rellotge digital,
> amb aquesta idea jo no crec que s'hagi de canviar, ja que no estem
> escrivint l'hora en un text sinó que mirem un rellotge.
>
> Personalament no m'agrada 3.34 per escriure hores, ho trobo un equívoc
> impressionant amb el sistema decimal. Ja prou que em costa que els meus
> alumnes entenguin que 2.33 (notació decimal) hores són dues hores i 20
> minuts com perquè ara 2.50 hores tan siguin dues hores i mitja com tres
> quarts i cinc de tres.

Tens tota la raó. Així com ho dius, el digital i el normal estan bé com estan.

> Completament d'acord. Sistema de quarts de m'agrada.

Bé, doncs es podria proposar per a la pròxima versió.

> Molt útil.

Me n'alegro, això espero.

Álvaro.