[kdecat] Feed

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Feb 25 18:45:31 UTC 2006

A Dissabte 25 Febrer 2006 19:17, Albert Astals Cid va escriure:
> Home, el problema es que si no recordo malament a l'akregator hi havia un
> "Feed Source" i "Font de la font" no m'acabava d'agradar, però si creieu
> que és le millor endavant.

Per sort sembla que aquesta cadena ha desaparegut. Sempre es podria traduir
per "Origen de la font" tal com suggereix en Josep Ma.

Ho canvio a "font" a veure si hi ha algun lloc on patini.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.