[kdecat] Feed

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Feb 25 18:33:39 UTC 2006

A Dissabte 25 Febrer 2006 19:08, Josep Ma. Ferrer va escriure:

>      crec que aquest és un dubte recurrent. L'Albert, que va fer la
> traducció inicial del akregator, ja plantejava aquesta qüestió:
>
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=109709541619327&w=2

No ho recordava. He llegit el correu original de l'Albert i la meva penosa
resposta. La veritat és que vaig pixar totalment fora de test. Sort que
l'Albert no em va fer cas!

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.