[kdecat] Traducció Krita

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Feb 16 22:14:30 UTC 2006

A Dijous 16 Febrer 2006 22:16, Pau Tallada Crespí va escriure:
> Però és molt divertit poder enriurer-se'n d'un mateix. És un bon
> exercici que haurien de practicar més sovint aquesta «colla» de polítics
> «*********» (introdueix el calificatiu que més escaigui) que ronden per
> aquestes terres.
>
> Au, demà en acabar el darrer exàmen, ja faré un estudi gentilici complet
> dels teus cognoms i ens veurem les cares! :P

És una llàstima que no vaig poder convèncer la meva dona de posar-li
Constantino al nostre fill. Encefalograma tampoc quedava bé.

> Que (em) vagi bé (l'examen) !

I què fas mirant la llista!? Si et va malament no ens ho facis pagar als de
cat >> KDE

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.