[kdecat] Traducció Krita

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Feb 16 21:04:44 UTC 2006

A Dijous 16 Febrer 2006 14:35, Pau Tallada Crespí va escriure:
> No sé si m'ha sortit una opinió molt radical i poc ponderada, estic en
> la recta final histèrica dels exàmens.

Quina tallada!!!

> Pau Tallada.

Perdó, no m'he pogut resistir ;-) Suposo que aquesta broma estúpida te
l'hauran fet moltes vegades i és probable que n'estiguis tip...

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.