[kdecat] Traducció Krita

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Sun Feb 12 23:12:48 UTC 2006

En/na Sebastià Pla i Sanz ha escrit:
> A Diumenge 12 Febrer 2006 21:18, Pau Tallada Crespí va escriure:

> Jo faig servir "encastat" o "encastar"
Molt millor, moltes gràcies!

> Dona-li un cop d'ull a http://lists.kde.org/?t=110581531400003&r=1&w=2

Gràcies, l'he traduït per gir a la dreta/esquerra als menús i diàlegs,
però tb he hagut d'emprar horari i antihorari per algunes cadenes com
«Espectre antihorari completament saturat» (que ni tenc ni idea del que
vol dir, però segur que s'enten més que no pas «espectre cap a la dreta»)

> Estem fent servir "botó de desplaçament"
Moltes gràcies, corregit, tot i que tampoc m'acaba de fer el pes.

Cap suggeriment per aquesta? Estic completament perdut.

> Dona-li un cop d'ull a
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=111700609312305&w=2
>
> Ara les tecles acceleradores es reassignen automàticament per evitar
> conflictes.

Uhm, molt interessant, això vol dir que puc assignar les tecles
acceleradores al meu arbitri completament? Es a dir, El que trii jo pren
preferència o les tria totes ja el KDE. Això implica que potser no fa
falta que ni les senyali? es a dir, que ni tan sols posi la & ?

Moltísssssssssimes gràcies!

Pau Tallada.