[kdecat] Traducció KPlato

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Feb 8 20:16:39 UTC 2006

A Dimecres 08 Febrer 2006 21:09, Pau Tallada Crespí­ va escriure:

> Gràcies, si hi ha qualque problema ja m'ho fareu saber.
>
> Per cert, quan estava provant la traducció, hi ha certes cadenes que no
> apareixien traduïdes (Import..., Export... del menú Fitxer) i els botons
>  de la pantalla inicial per triar les plantilles.
> Suposo que això forma part d'algun fitxer de missatges comuns al
> koffice, ja que al fitxer que he traduït no hi eren.

> Si, cap problema, estic encantat de col·laborar, hi ha molt bon ambient.
> Estic a l'espera d'una nova assignació.

Si no hi ha ningú que l'hagi començat (Rafael?), et veus amb cor de fer el
Krita?

http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/ca/messages/koffice/krita.po

El Krita és molt més complexe ja que hi ha molta terminologia de gràfics que
estaria bé consensuar/copiar amb el Gimp. Tot i així em sembla que és una
bona oportunitat per descobrir aquest magnífic programa de treball amb
imategs.

Albert