[kdecat] Traducció KPlato

Rafael Carreras rafael.carreras at gmail.com
Wed Feb 8 19:02:40 UTC 2006

El 08/02/06, Albert Astals Cid <aacid at kde.org> ha escrit:
> A Dimarts 07 Febrer 2006 22:31, Pau Tallada Crespí­ va escriure:
>
> Pujada al repositori, no l'he revisat completament però en una ullada semblava
> prou bona :-)
>
> Vols continuar amb més coses?
>
> Albert

Hola. He continuat traduint el koffice i he fet fins just abans del
kplato, seguint l'ordre alfabètic. Estic en procès de revisió i encara
no els he enviat a l'Albert. El Kexi, només l'he començat i és enorme,
però en principi continuaré fins on pugui. Va bé?
És a dir, que a partir del kplato, està lliure per a traduir, oi Albert?

Demà ja us passaré un parell de dubtes.