[kdecat] Traducció KPlato

Pau Tallada Crespí­ pau_tallada at telefonica.net
Tue Feb 7 18:39:45 UTC 2006

En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> A Dimarts 07 Febrer 2006 12:22, Pau Tallada Crespí­ va escriure:

> Hola

> Diria que t'equivoques de totes totes, diria que Tasks Defaults és "Valors per
> defecte de la tasca", és a dir, aquells valors que té la tasca just al
> crear-la.
Sí, si no és el significat el que em preocupa, ja ho havia entès.
Disculpes per si m'he explicat malament.
Em referia a trobar alguna manera d'expressar "Valors per defecte de la
tasca" de manera més abreujada, ja que crec que és el text d'un botó.
El problema no és el significat, sinó com codificar-lo  :p

> MEEEEEEC, error de principiant, mai fem servir l'imperatiu (Selecciona) quan
> és la màquina que parla a la persona, en aquests casos fem servir
> "Seleccioneu". Mira si tens aquest tipus d'errors i corregiix-los si us plau.
> En canvi les ordres que dona la persona a la màquina "Copia", "Talla", etc si
> són en imperatiu.
Uhm, tens raó. Estava una mica rovellat en això de les traduccions.
Ara mateix ho reviso i adjunto la correció.

> Jo et suggeriria dues formes fàcils per no haver de compilar, la primera usar
> els paquets klik[1], encara que això té el problema que no tindràs la
> traducció , la segona és fes servir la màquina NX[2] que ens proporciona
> OpenUsability on està instal·lat el KOffice 1-5 beta i on jo hi tinc accés
> per actualitzar les traduccions al català.
D'acord, crec que li pegaré una mirada als paquets klik, però crec que
m'aniria bé disposar de la connexió NX, ja que hi ha hagut entrades que
no sabia ben bé per on apareixerien.

> No he pogut fer una revisió del teu treball, però la faré quant abans pugui.
Moltes gràcies, en tot cas, espera't a que corregeixi aquestes cosetes.

Bona feina!

Pau Tallada.