[kdecat] Partir cadenes

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Dec 13 21:36:02 UTC 2006

A Dimecres 13 Desembre 2006 20:55, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> [...]
> En traduir podem incloure "\n" per tal que quedi millor en la interfície?
> Ho dic perquè el KTorrent té algunes finestres molt plenes i algunes
> cadenes traduïdes fan que surti de la pantalla (en 1024) per massa ample,
> en canvi d'espai per sota n'hi ha de sobra.
>
> Per exemple:
> Open search results in e&xternal browser
> Obre els resultats de la cerca \n
> en un navegador extern
>
> Ho he fet només en un cas, però és que ho prefereixo a anar-hi traient
> articles. Què en penseu, els desenvolupadors especialment, us agrada que us

Diria que en el 99.99% dels casos això no et funcionarà, ja que diria que
només els camps de text de més d'una línia són capaços d'interpretar aquest
tipus de salt de linia.

A més, realment et fa falta? Pots incloure una captura de com et queda?

Albert