[kdecat] Kig, línia per recta

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Sep 7 11:40:33 UTC 2005

Corregit per la versió 3.5.0

L'únic dubte que m'ha quedat és "test de col·linealitat" comrpova si tres
punts són a la mateixa recta, però dels meus temps d'estudiant de
matemàtiques crec recordar q és "test de col·linealitat" i no "test de
correctitud" o algo similar, veritat?

Albert

A Dimarts 06 Setembre 2005 16:59, Tevi va escriure: