[kdecat] Kig, línia per recta

Tevi tevibp at wanadoo.es
Tue Sep 6 14:59:31 UTC 2005

Hola,

al Kig hi apareixen unes qunates "línes" que crec haurien de ser "rectes"
Suposo que en anglès usen sovint "line" per "straight line". Deu ser massa
llarg, suposo que jo faria el mateix si hagués de dir "línia recta" cada
vegada.

El cas és que estic tip d'avisar als alumnes que de les rectes en diguin
rectes i només usin línia per les línies no necessàriament rectes.

Tampoc sé si és possible canviar totes les "lines" per "línies" que és el que
apareix al menú objectes->línies.
El "Línies (kig)" que apareix com a barra de menú també podria ser "Rectes
(kig)".
Mirant-ho per sobre no n'he trobat cap que no fos recta.

Però com a mínim crec que caldria canviar:

"Línia per dos punts" > "Recta per dos punts"
"Línia per vector" > "Recta per vector"

Espero no haver atabalat gaire,

Tevi