[kdecat] manual Kmplot

Tevi tevibp at wanadoo.es
Wed Sep 7 14:38:33 UTC 2005

Hola,

tinc el manual de Kmplot gairebé enllestit, només em queda un fitxer:
kmplot_dcop que parla sobre scripts, i no sé ben bé com posar-m'hi perquè em
costa distingir el que és part de l'ordre que no he de traduir i el que és
argument que aniria bé traduir, (o no?) Així que us proposo dues opcions:
- El deixo sense traduir. De fet és una part que pocs utilitzaran. No sé si
cola.
- El tradueixo i algú se'l mira després.

Per cert Albert, fins quan teníem temps al setembre per la versió 3.5?

Vaig treballant amb el manual del Kig.

Tevi