[kdecat] Traducció de tecnicismes de xarxa

Tevi tevibp at wanadoo.es
Mon Sep 5 14:02:58 UTC 2005

Hola Toni,

aprofito per saludar-te.

A Dilluns 05 Setembre 2005 15:32, Toni Pizà va escriure:
> Fent la traducció del KNetworkConf m'he trobat amb algunes paraules
> del món de les xarxes que són una mica complicades de traduir.
> M'agradaria que em digesiu que en pensau de les que ja he traduit, i
> de com traduirieu la resta. Per exemple :

Moltes d'aquestes paraules les trobaràs a
http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm#termes

> Host :: Anfitrió?
Softcatalà proposa: Ordinador central, ordinador principal
Però amfitrió m'agrada, però és allò que la gent ho ha d'entendre, no?
> Broadcast :: Difusor?
Softcatala proposa: Difusió

> Interface :: Interfaç / entorn?
Softcatalà proposa: Interfície