[kdecat] Problemes amb el joc de caràcters

Pau Tallada Crespí­ pau_tallada at telefonica.net
Tue Nov 15 12:47:47 UTC 2005

Bones a tothom,

Tenc un problema amb la visualització dels caràcters especials als
missatges de la llista i era per saber si en sabeu la causa, és a dir,
si és problema meu o a algú més tb li passa.

El problema és que tots els caràcters fora del conjunt ASCII se'm
visualitzen amb el caràcter «?».

Utilitzo el Thunderbird de la Debian Sid, KDE 3.4.2 i un nucli 2.6.14
compilat per mi. He provat canviat la codificacio del missatge a
ISO-8859-1, ISO-8859-15, UFT-8 i UTF-16 i em surt igual o pitjor...

Moltes gràcies a tots per la bona feina feta i endavant!