[kdecat] Problemes amb el joc de caràcters

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Tue Nov 15 20:35:38 UTC 2005

En/na Pau Tallada Crespí­ ha escrit:
> Bones a tothom,
>
> Tenc un problema amb la visualització dels caràcters especials als
> missatges de la llista i era per saber si en sabeu la causa, és a dir,
> si és problema meu o a algú més tb li passa.
>
> El problema és que tots els caràcters fora del conjunt ASCII se'm
> visualitzen amb el caràcter «?».
>
> Utilitzo el Thunderbird de la Debian Sid, KDE 3.4.2 i un nucli 2.6.14
> compilat per mi. He provat canviat la codificacio del missatge a
> ISO-8859-1, ISO-8859-15, UFT-8 i UTF-16 i em surt igual o pitjor...
>
> Moltes gràcies a tots per la bona feina feta i endavant!
> [...]

Hola Pau,

     Jo estic amb Sarge i el seu Thunderbird 1.0.2. A part, i no
crec que influeixi, KDE 3.4.2 i nucli 2.6.14 compilats per mi. No
tinc cap problema amb les codificacions ISO-8859-1 o ISO-8859-15.
Potser el problema està en algun servidor de correu que no
interpreta bé els caràcters de 8 bits o quelcom semblant.

     Prova amb el Konqueror o algun altre navegador i podràs acotar
el problema.

     Sort!