[kdecat] Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Nov 13 19:43:55 UTC 2005

A Diumenge 13 Novembre 2005 20:33, orestes at tsc.upc.edu va escriure:

> Doncs jo la veritat és que m'ho he hagut de llegir dues vegades per
> entendre la frase, perquè entenia que a partir d'ara el konqueror
> alliberaria els anuncis.
>
> Jo hi posaria:
>
> "el Konqueror ara pot deslliurar les pàgines _dels_ anuncis"

Correcte !

> P.D.: Aprofito per dir-vos que ja he enllestit la traducció del KStars
> (ara estic en la fase de revisió prèvia a pujar-lo a la llista). Ho dic
> perquè no tinc molt clar com anem de dates i si val la pena que m'espavili
> o no cal que corri.

Hmmm, crec que ja hem perdut el tren del KDE 3.5.0 :-/

Si el tens passame'l i si tenim sort potser surt al KDE 3.5.0 (sense
verificar) i al 3.5.1 amb les verificacions i si no surt a temps doncs el
3.5.1 tindrà les verificacions, sento no haver avisat de que se'ns acabava el
temps però a mi també hem va agafar per sorpresa :-/

Albert