[kdecat] Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Sun Nov 13 19:33:10 UTC 2005

> Gràcies per la suggerència, però crec que no introduré el canvi, les raons
> són
> dues:
>  - Marketing: "deslliurar les pàgines dels anuncis" és molt més
> marketingià,
> ja sé que als "tecnòlges" potser a vegades no ens agrada ser tan
> "sensacionalista" però és el que s'ha de fer si volem arribar a un public
> més
> ampli.

Doncs jo la veritat és que m'ho he hagut de llegir dues vegades per
entendre la frase, perquè entenia que a partir d'ara el konqueror
alliberaria els anuncis.

Jo hi posaria:

"el Konqueror ara pot deslliurar les pàgines _dels_ anuncis"

P.D.: Aprofito per dir-vos que ja he enllestit la traducció del KStars
(ara estic en la fase de revisió prèvia a pujar-lo a la llista). Ho dic
perquè no tinc molt clar com anem de dates i si val la pena que m'espavili
o no cal que corri.

Orestes