[kdecat] Traducció de KStars

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Sun Nov 13 22:17:50 UTC 2005

Adjunto la traducció del KStars, i aprofito per fer alguns comentaris.

1) Com que l'Albert diu que hi ha pressa, l'envio sense fer-li la revisió
final. Només he repassat el més gros.

2) El fitxer PO ha augmentat molt respecte la darrera versió. La causa
d'això és la inclusió de gran nombre de noms de ciutats regions i països.
Com sempre passa amb els topònims, hi ha la qüestió de si traduir-los o
no. Jo he seguit el criteri de traduir-los si hi ha tradició del topònim
en català (Provença, per exemple), però tot i així em temo que he estat
una mica anàrquic, segons el dia que tenia.

3) M'he fixat que en algunes bandes (Kedit, libkdegames, kmail...) traduïm
"overwrite" per "sobrescriure", quan hauria de ser "sobreescriure". Podeu
esmenar-ho?

Orestes.