[kdecat] Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Nov 13 15:51:52 UTC 2005

A Diumenge 13 Novembre 2005 00:26, Roger Pueyo Centelles va escriure:
> Hola,
Hola

> Em presento, el meu nom és Roger
Benvingut!

> i fa poc que estic a la llista. Us
> proposo un petit canvi:
>
> On diu:
>
> - el Konqueror ara pot deslliurar les pàgines d'anuncis...
>
> hi posaria:
>
> - el Konqueror ara pot blocar les pàgines d'anuncis...
>
> El motiu és que més que alliberar o deslliurar les pàgines dels anuncis
> que porta, el que fa és blocar aquests anuncis.

Gràcies per la suggerència, però crec que no introduré el canvi, les raons són
dues:
 - Marketing: "deslliurar les pàgines dels anuncis" és molt més marketingià,
ja sé que als "tecnòlges" potser a vegades no ens agrada ser tan
"sensacionalista" però és el que s'ha de fer si volem arribar a un public més
ampli.

 - Fidelitat: El text original segueix aquesta mateixa fórmula.

Albert

P.D: Algun programa del que t'agradaria fer-te càrrec de la traducció?