[kdecat] Nota de premsa de KDE 3.5 (i 2)

Roger Pueyo Centelles rogerpueyo at gmail.com
Sat Nov 12 23:26:16 UTC 2005

Hola,

Em presento, el meu nom és Roger, i fa poc que estic a la llista. Us
proposo un petit canvi:

On diu:

- el Konqueror ara pot deslliurar les pàgines d'anuncis...

hi posaria:

- el Konqueror ara pot blocar les pàgines d'anuncis...

El motiu és que més que alliberar o deslliurar les pàgines dels anuncis
que porta, el que fa és blocar aquests anuncis.

Salutacions,

Roger

En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit: