[kdecat] diverses qüestions

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Mar 9 10:17:38 UTC 2005

En/na David Gil ha escrit:

> A mi em pareix relativament bé que vulgueu tindre uns criteris propis, però sí
> que és de veres que necessiteu urgentment un "fork" de la guia d'estil i del
> recull de termes perquè vos aclariu entre vosaltres. És bàsic. Si no, sempre
> vindrà gent nova que no sabrà quins són els vostres criteris i agafarà els de
> Softcatalà. El millor que podeu fer és analitzar la guia d'estil i decidir
> què adoptar i què no. I a banda cada terme que consensueu l'hauríeu d'apuntar
> al recull propi.

Ostres! En aquest punt el David l'encerta de ple. No es pot dir millor
amb menys paraules.

Cal unificar criteris i _escriure'ls_. No podem mantenir-nos ferms en
"Arranjament" en un menú quan immediatament despés et trobes 4
"Configura" en el submenú (Kbabel 1.9.1, kde 3.3.2).

> Jo personalment crec que és fer treball que Softcatalà ja ha fet i duplicar
> treball en un grup al qual li falta gent no crec que siga el més recomanable,
> però només és una apreciació personal.

Bé, tampoc no veig que hi hagi tantes diferències entre una visió i
l'altra. Simplement unes diferències de criteri en algunes qüestions i
ja està. No és en cap cas reinventar la roda.

Orestes.