[kdecat] diverses qüestions

Tevi tevibp at wanadoo.es
Wed Mar 9 06:27:52 UTC 2005

Sobre arrenjar,

només apreciacions personals sense cap fonament tècnic...

Quan vaig usar KDE per primera vegada potser em va sobtar veure arranjament,
Però ni de bon tros com altres paraules o expressions tècnicaments menys
discutibles. Em va encaixar ràpidament el que jo entenia per arranjament. Si
a música poden arranjar cançons (sempre ho he entès com a fer modificacions
per tal que una peça es pugui tocar amb un o altre instrument, per tal que
soni d'una manera o una altra...), bé podem arranjar un programa perquè faci
les coses d'una o altra manera...

D'aquí a un temps en un monolingüe,

arranjar (inf) establir o modificar les opcions per omissió d'un programa amb
l'objectiu d'adaptar-ne el funcionament a l'interès de l'usuari.

Bon dia a tothom..

Tevi