[kdecat] diverses qüestions

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Mar 9 00:37:27 UTC 2005

A Dimarts 08 Març 2005 14:58, Pau Capdevila va escriure:

> Jeje...molt diplomàtic ;)
>
> Si el criteri és ser atrevits endavant...us sorprendré...

Per a mi el criteri no és ser atrevit o no ser-ho. El criteri és comunicar amb
eficàcia. Bé, un dels criteris. El que jo volia mostrar és que, de vegades,
ens sorprenen coses, que, si les penséssim una mica, no ens haurien de
sorprendre. Tothom troba d'allò més normal dir-li ratolí al ratolí. Però
pensem en la commoció i els riures que es devien sentir la primera vegada que
algú va anomenar "mouse" al que fins llavors era conegut com a "X-Y Position
Indicator".

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.