[kdecat] diverses qüestions

Pau Capdevila pau.capdevila at estudiant.upc.edu
Tue Mar 8 13:58:19 UTC 2005

On Tuesday 08 March 2005 11:45, Sebastià Pla i Sanz wrote:

> Això de "barrabassada" i "llicència lingüística més que dubtosa" ho hauries
> d'argumentar. A mi em deixa _bocabadat_ i _esmaperdut_ que _malparlis_
> d'aquesta traducció dient que és una _pocasoltada_. No siguis _buscaraons_
> i _esquenadret_ i _salpebra_ la teva afirmació. No se si m'explico ;-)

Jeje...molt diplomàtic ;)

Si el criteri és ser atrevits endavant...us sorprendré...

Veieu que trobo imporant el tema del "criteri". Per que si no una vegada ho
escrius d'una manera i una altra se t'acut d'una altra sent inconsistent amb
la teva pròpia feina. A mi em passa...sóc novell...però m'imagino que a més
gent també.

Simplement argumento que és una assimilació de la gramàtica anglesa no
extrapolable a cap norma catalana. Corregiu-me si m'equivoco...

Pau