[kdecat] Tots tenim el nostre ego

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue Mar 1 08:36:40 UTC 2005

A Dimarts 01 Març 2005 02:08, Orestes Mas va escriure:
> [...]
>
> Mireu: la tasca que esteu fent aquí és hercúlea i molt encomiable. Tot i
> que jo he fet alguna aportació molt menor a l'equip, sovint m'he sentit
> malament per no disposar de més temps per dedicar-m'hi, i és que tinc
> una tendència natural a embolicar-me en més coses de les que puc assumir.
>
> Tanmateix, per tal de donar un contrapunt positiu a la situació,
> m'ofereixo formalment a fer-me càrrec a partir d'ara del mòdul que el
> David deixa lliure, i anar-lo mantenint (o d'algun altre si convé més).
> Només us demano que em feu un petit recordatori de on esteu (HEAD?) i
Ara mateix estem treballant a KDE_3_4_BRANCH per millorar la qualitat del que
serà KDE 3.4.1. Per baixar-te els fitxers d'aquesta branca
cvs co -R KDE_3_4_BRANCH kde-i18n/ca/messages
després de fer l'export necessari
export CVSROOT=:pserver:anonymous at anoncvs.kde.org:/home/kde

> Una altra cosa: he provat de baixar-me algun .PO del KDEEDU, per anar
> fent (concretament el KStars), però la pàgina web
> (http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/kdeedu/index.php) no funciona bé,
> no em deixa baixar el kstars.po. És per això que dubto de si esteu a
> HEAD o no.
El problema que tens no és que no estem a HEAD, el problema que tens és que el
webcvs s'ha caigut i aquesta web enllaça amb el webcvs per obtenir els
fitxers.

Albert