[kdecat] Tots tenim el nostre ego

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 1 01:08:20 UTC 2005

En/na Sebastià Pla i Sanz ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> Em sap greu l'intercanvi de correus entre el David i l'Albert. El fet és que
> tots som voluntaris i dediquem temps a millorar el KDE, dins de les nostres
> possibilitats, en comptes de fer altres coses. Per tant és llàstima que ens
> tirem els plats pel cap.

A mi també m'ha sabut greu, i m'ha sobtat. Feia tot l'efecte de ser una
cosa preconcebuda per part de David, com si cerqués una excusa per marxar.

Mireu: la tasca que esteu fent aquí és hercúlea i molt encomiable. Tot i
que jo he fet alguna aportació molt menor a l'equip, sovint m'he sentit
malament per no disposar de més temps per dedicar-m'hi, i és que tinc
una tendència natural a embolicar-me en més coses de les que puc assumir.

Tanmateix, per tal de donar un contrapunt positiu a la situació,
m'ofereixo formalment a fer-me càrrec a partir d'ara del mòdul que el
David deixa lliure, i anar-lo mantenint (o d'algun altre si convé més).
Només us demano que em feu un petit recordatori de on esteu (HEAD?) i
com he de baixar-me els .PO i ja està.

Una altra cosa: he provat de baixar-me algun .PO del KDEEDU, per anar
fent (concretament el KStars), però la pàgina web
(http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/kdeedu/index.php) no funciona bé,
no em deixa baixar el kstars.po. És per això que dubto de si esteu a
HEAD o no.

Salut.

Orestes.