[kdecat] Fwd: [Kde-cvs-announce] KDE_3_4_BRANCH created

Tevi tevibp at wanadoo.es
Tue Mar 1 06:54:42 UTC 2005

A Divendres 25 Febrer 2005 23:54, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Us adjunto un correu de l'Stephan Kulow referent a la branca
> KDE_3_4_BRANCH. La part més important és que heu de fer cvs update -r
> KDE_3_4_BRANCH per començar a treballar-hi. Després de la primera vegada no
> cal posar el "-r KDE_3_4_BRANCH". Ja queda establert fins la propera vegada
> que es faci servir -r o bé -A.
>
> Sebastià

Hola

Ahir vaig fer el cvs update -r KDE_3_4_BRANCH i agefint-hi el kde-i18n/ca i
templates,, i tot bé.. només un problema... el kopete,po no l'agafa. Suposo
que és perquè deu veure que tinc una versió més nova, però no hauria de ser.
puc forçar que el baixi i em sobreescrigui el que tinc?

Tevi

PD: gràcies Albert pel Kpovmodeler(html) el vaig fer servir a classe amb els
alumnes (15anys) i vaig a profitar per parlar-los de les traduccions i els
projectes cooperatius. Alguns d'ells van descobrir que hi ha programes que no
cal piratejar i que el voluntariat no és només anar al 3r mon. De part seva
gràcies a tots per trobar-se el KDE en català.