[kdecat] Subversion

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Jun 21 13:20:05 UTC 2005

A Dimarts 21 Juny 2005 12:26, orestes at tsc.upc.edu va escriure:

> Jo tinc alguns dubtes:
>
> 1) Suportarà Subversion el Cervisia?

http://websvn.kde.org/branches/cervisia/subversion_support/kdesdk/cervisia/

Encara no està acabat o sigui que si vols un GUI pot usar esvn
http://esvn.umputun.com/

> 2) He estat remenant per "trunk" i he observat que la traducció de KStars
> que vaig acabar i que ara és a "stable" no ha estat passada a "trunk". Jo
> creia que el procés seria automàtic, però veig que no. Què se suposa que
> haig de fer? Fer un "msgmerge" amb la versió de "trunk"? Ho ha de fer
> l'administrador? Il·lumineu-me una mica, si us plau...

No has de fer res, els fitxers nous normalment només els pujem a stable pq és
des d'on es fan les noves releases (3.4.2 dintre de "poc"), quan trunk
estigui a prop de convertir-se en 3.5 farem els merges automàtics de les
millores de stable a trunk.

Albert