[kdecat] Subversion

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Jun 21 21:40:18 UTC 2005

A Dimarts 21 Juny 2005 12:26, orestes at tsc.upc.edu va escriure:

> Jo tinc alguns dubtes:
>
> 1) Suportarà Subversion el Cervisia?

Encara que sigui una mica off-topic respecte a la pregunta que fa l'Orestes,
un dels principals avantatges que li veig al Subversion (a banda de que em fa
l'efecte que va més ràpid) és que guarda una còpia local sense modificar. Per
tant si fas diff de la teva traducció respecte al que hi ha al repositori,
aquesta operació l'efectua totalment en local.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.