[kdecat] Subversion

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Tue Jun 21 10:26:18 UTC 2005

> Si seguiu les noticies del KDE sabreu que el projecte KDE ha deixat d'usar
> CVS
> com a programa de control de versions i ens hem passat a Subversion (SVN),
> aquí va una descripció ràpida de com fer-lo servir, com sempre si teniu
> dubtes no deixeu de preguntar.

Jo tinc alguns dubtes:

1) Suportarà Subversion el Cervisia?

2) He estat remenant per "trunk" i he observat que la traducció de KStars
que vaig acabar i que ara és a "stable" no ha estat passada a "trunk". Jo
creia que el procés seria automàtic, però veig que no. Què se suposa que
haig de fer? Fer un "msgmerge" amb la versió de "trunk"? Ho ha de fer
l'administrador? Il·lumineu-me una mica, si us plau...

Orestes.